Soitamme teille
Nimi Sukunimi
Puhelinnumero
Sähköposti
Soittoaika

TIETOA MEISTÄ OTA YHTEYTTÄ
Kohdepalvelut



**Huom! Huomioithan, että syksyllä ja talvella 2024/2025 meillä ei ole opaspalvelua kohteissamme. Tänä aikana matkustajat saavat ennen lähtöä yhteystiedot siitä, kuinka he voivat saada yhteyden Neckermann Nordiciin meneillään olevan matkan aikana.


Saapuminen

Kun saavut lentokentälle, edustajamme ovat terminaalirakennuksen ulkopuolella ja ohjaavat sinut oikealle bussille, mikäli olet tilannut kuljetuksen. Neckermann Nordicilta on kätevää ja helppoa varata kuljetus ja silloin sinun ei tarvitse huolehtia mahdollisista lentojen myöhästymisistä, koska henkilökuntamme seuraavat jatkuvasti lennon saapumisaikaa.

Kuljetus lähtee lentokentältä mahdollisimman pian saapumisen jälkeen. Lentokentällä tapaamasi henkilökuntamme ovat joko pohjoismaalaisia tai englantia puhuvia. Itse kuljetuksessa voi olla mukana suomalainen tai skandinaavinen opas, englantilainen opas, turkkilainen työntekijämme tai vain kuljettaja.

 


Kohteessa

Meillä on paikan päällä henkilökuntaa auttamassa vieraitamme, jotta voit viettää mahdollisimman rennon loman. Tavoitat heidät pääasiassa palvelukeskuksemme kautta puhelimitse tai sähköpostitse. He tulevat myös tiettyihin hotelleihin hotellivierailuille määrättyinä aikoina.

Turvallisuutesi vuoksi palvelunumeromme toimii klo 18.00-09.00 välisenä aikana hätätapauksia varten jotka eivät voi odottaa aamuun asti kuten sairaudet, tapaturmat ja onnettomuudet.


*Päivitetyt puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet lähetetään sähköpostitse vähän ennen lähtöä.

 


Kotimatka

Henkilökuntamme ilmoittaa sinulle päivää ennen paluumatkaa, mihin aikaan linja-auto saapuu kuljettamaan sinut lentokentälle. Suunnittelemme huolellisesti noutoajat lennon lähtöajan mukaan ja meillä on kokemusta liikenteestä ja mahdollisista ruuhka-ajoista lomakohteessa.

Eri kohteissamme noutoajan saaminen voi kuitenkin vaihdella. Noutoajat voivat olla saatavilla vastaanotosta, sähköpostitse, QR-koodin tai sovelluksen kautta.

Henkilökuntamme ilmoittaa sinulle saapuessasi tai tiedottaa ennen lähtöä siitä, mikä  ilmoitustapa koskee kohdettasi.

Vieraiden, jotka ovat ostaneet "pelkkä lento" -palvelun, tulee ottaa yhteyttä Neckermann Nordicin henkilökuntaan saamaansa puhelinnumeroon viimeistään 24 tuntia ennen paluumatkaansa vahvistaakseen lähtöajan.

 

Olemme kanssasi koko matkan ajan joko huomaamattomasti taustalla tai aktiivisesti, jos haluat suorempaa kontaktia. Päätös on sinun!

Lähetä soittopyyntö
075 326 54 64
Neckermann tekee sen mahdolliseksi!
footer logo
tournate logo