**Huom!
Huomioithan, että syksyllä ja talvella 2024/2025 meillä ei ole opaspalvelua
kohteissamme. Tänä aikana matkustajat saavat ennen lähtöä yhteystiedot siitä,
kuinka he voivat saada yhteyden Neckermann Nordiciin meneillään olevan matkan
aikana.
Saapuminen
Kun saavut lentokentälle, edustajamme ovat
terminaalirakennuksen ulkopuolella ja ohjaavat sinut oikealle bussille, mikäli
olet tilannut kuljetuksen. Neckermann Nordicilta on kätevää ja helppoa varata kuljetus
ja silloin sinun ei tarvitse huolehtia mahdollisista lentojen myöhästymisistä,
koska henkilökuntamme seuraavat jatkuvasti lennon saapumisaikaa.
Kuljetus lähtee lentokentältä mahdollisimman
pian saapumisen jälkeen. Lentokentällä tapaamasi henkilökuntamme ovat joko
pohjoismaalaisia tai englantia puhuvia. Itse kuljetuksessa voi olla mukana
suomalainen tai skandinaavinen opas, englantilainen opas, turkkilainen työntekijämme
tai vain kuljettaja.
Kohteessa
Meillä on paikan päällä henkilökuntaa
auttamassa vieraitamme, jotta voit viettää mahdollisimman rennon loman.
Tavoitat heidät pääasiassa palvelukeskuksemme kautta puhelimitse tai sähköpostitse.
He tulevat myös tiettyihin hotelleihin hotellivierailuille määrättyinä aikoina.
Turvallisuutesi vuoksi palvelunumeromme toimii klo
18.00-09.00 välisenä aikana hätätapauksia varten jotka eivät voi odottaa aamuun
asti kuten sairaudet, tapaturmat ja onnettomuudet.
*Päivitetyt puhelinnumerot ja
sähköpostiosoitteet lähetetään sähköpostitse vähän ennen lähtöä.
Kotimatka
Henkilökuntamme ilmoittaa sinulle päivää ennen
paluumatkaa, mihin aikaan linja-auto saapuu kuljettamaan sinut lentokentälle.
Suunnittelemme huolellisesti noutoajat lennon lähtöajan mukaan ja meillä on kokemusta
liikenteestä ja mahdollisista ruuhka-ajoista lomakohteessa.
Eri kohteissamme noutoajan saaminen voi
kuitenkin vaihdella. Noutoajat voivat olla saatavilla vastaanotosta,
sähköpostitse, QR-koodin tai sovelluksen kautta.
Henkilökuntamme ilmoittaa sinulle saapuessasi
tai tiedottaa ennen lähtöä siitä, mikä ilmoitustapa koskee kohdettasi.
Vieraiden, jotka ovat ostaneet "pelkkä
lento" -palvelun, tulee ottaa yhteyttä Neckermann Nordicin henkilökuntaan
saamaansa puhelinnumeroon viimeistään 24 tuntia ennen paluumatkaansa
vahvistaakseen lähtöajan.
Olemme kanssasi koko matkan ajan joko huomaamattomasti
taustalla tai aktiivisesti, jos haluat suorempaa kontaktia. Päätös on sinun!